Walai Tug Fahai Tribe
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Walai Tug Fahai Tribe

Cebu Tambayan 11

HomePortalSearchLatest imagesRegisterLog in

ARE YOU SEXY?

Go down 
3 posters
AuthorMessage
wtf_lamok
Admin
wtf_lamok

Female Number of posts : 23
Job/hobbies : i love adventures, chatting
Humor : whEn i sEE funny faCes huMoR na!wahaha
Registration date : 2008-06-14

ARE YOU SEXY? Empty
PostSubject: ARE YOU SEXY?   ARE YOU SEXY? Icon_minitimeFri Sep 26, 2008 5:03 pm

What is sexy for you guys? Are you sexy? What sexiest part of the guy/girl you get attracted most? battling eyes
Back to top Go down
http://wtf-tribe-11.to-relax.net
-tuko-

-tuko-

Female Number of posts : 60
Job/hobbies : Accounting intern/ mah hobbies racing, chatting, hang-out with friends and playing pool
Registration date : 2008-06-15

ARE YOU SEXY? Empty
PostSubject: Re: ARE YOU SEXY?   ARE YOU SEXY? Icon_minitimeSat Jan 10, 2009 8:15 pm

kalisod s 2bag ani.1
wait am i sexy ba?
sa ako sexy na ang guy bsta neat xa tan-awon labi na teeth, kuko s kamot og tiil.!
bsta neat jd ma attract nko.1char!
Back to top Go down
http://www.k3zzy-m3.com
kuyamad

Female Number of posts : 26
Job/hobbies : mokaon,byahe,basa ug books,surfing,chatting
Registration date : 2008-06-20

ARE YOU SEXY? Empty
PostSubject: Re: ARE YOU SEXY?   ARE YOU SEXY? Icon_minitimeMon Jan 12, 2009 7:10 am

ingun sa makakita sa akoa b4 yes i am sexy kay payat paman ko,pero karun d na kay naay nakoy tyan,as in bilbils,huhuhuhu...saon sad lami nman ikaon nuon ug taman oi,hehehehe...ako ma attract ko sa lips kay ug nindot lami kiss-san,heheeheh,,ssshhhh..yaw mo saba kang bana haf,hehehehe..but i agree sa imng giingun kezz na neat ang guy kay mo follow na tanan.kay kung neat man gud ang guy lamion jud na na klase,wahahahaha... lol!
Back to top Go down
-tuko-

-tuko-

Female Number of posts : 60
Job/hobbies : Accounting intern/ mah hobbies racing, chatting, hang-out with friends and playing pool
Registration date : 2008-06-15

ARE YOU SEXY? Empty
PostSubject: Re: ARE YOU SEXY?   ARE YOU SEXY? Icon_minitimeFri Jan 23, 2009 10:31 pm

nyay for me dli ko sexy mao cge kog gym gamitong nko tong machine nga png abdominal hehehhehehe.......pro ingon cla nindot dw ako lawas....neat jd og hinlo koko og teeth ok kaau na
Back to top Go down
http://www.k3zzy-m3.com
kuyamad

Female Number of posts : 26
Job/hobbies : mokaon,byahe,basa ug books,surfing,chatting
Registration date : 2008-06-20

ARE YOU SEXY? Empty
PostSubject: Re: ARE YOU SEXY?   ARE YOU SEXY? Icon_minitimeFri Jan 23, 2009 11:35 pm

oi pahuwama unya ko anang machine na pang abdominal kezz Laughing arun mawaa2x sad ning akong bilbilssss No ...bitaw kaluod anang dili limpyo ug kuko kezz sa unya ang ngipon way panot-brush..eeewwwwww toothbrushing smiley kaluod inig halok oi!! lam1
Back to top Go down

ARE YOU SEXY?
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Walai Tug Fahai Tribe :: CHIT CHAT :: TOUGHEST Topics-
Jump to: